Tuesday, November 23, 2010

Julemand med kane og rensdyr

Det her projekt måtte jeg lægge til side for ti år siden, de rensdyr jeg havde konstrueret var komplet umulige at lime sammen. Nu har jeg lavet nogle nye.
Der er en instruktion på engelsk og dansk nederst, som kan printes ud, det var lidt nemmere at lave det på den måde.
Jeg må desværre advare, den er ikke helt let at lave, og egner sig bestemt ikke for mindre børn.

Santa Claus with sleigh and reindeers

This projekt was given up ten years ago. I constructed some reindeers that was completely impossible to make. Now I made some new ones.
There is a printable tutorial in english and danish, It was eaysiiest that way, I am sorry my english is horrible, I hope it is understandable.
I have to warn, it is not the easiest to make, and I would not recommend it for smaller children.






























7 comments:

Brilleting said...

Jamen, hvor er det altså bare imponerende!!! SÅ flot, og jeg er simpelthen bare vildt imponeret over dine konstruktions-evner. Du får det til at så helt utroligt nemt ud.
Ha' en rigtig dejlig dag!
Kh. Jane

HelenClyde said...

Oh, that´s so cute! I´m doing this with my kids as soon as I find a gap of time! Tusen Takk, jeg elkser deg!

Margit Ammentorp said...

til Brilleting
Tak skal du have for din kommentar, den gør mig meget glad.

Margit Ammentorp said...

To Helen Clyde
Thank you so much for Your comment.

Unknown said...

Neeej, hvor er den fin...du har virkelig overgået dig selv, Margit :O))

Sherry said...

You did a wonderful job for us English readers I'm going to hve to make o few for Xmas next yesr te kids are going to love them. Thanks for doing this for us.

Uden omsvøb said...

Hvor er det dejligt, at være lige ved at give op med en søgning på nettet, og så finde noget der bare overstiger alle forventninger, denne her kane er lige præcis perfekt til mit julelandskab. 1000 tak for den.
mvh Tanja