Thursday, September 24, 2009

Æsker med blade

Endnu et forsøg med en transparent æske. Jeg skannede for et par år siden nogle ahornblade, som jeg derefter tracede, jeg prøvede med farvede baggrunde, det var ikke helt godt, så det har jeg droppet.
Hvis man er gode venner med sin printer, kan det være en fordel, at gøre den transparente udprintning lidt mørkere, det har jeg ikke gjort i dette tilfælde, lidt ærgerligt!

Boxes with leaves

Another try with a transparent box. I scanned some mable leaves some years ago, then I traced them in my drawing programme, I tried some colloured backgrounds and were never satisfied, so Now it is white.
If you are on good termes with your printer, it could bee an adwantage to darken the print a little, I did not, and regrett!









2 comments:

☆sapphire said...

Hi
These boxes are so beautiful, especially the transparent one!
Yellow leaves are full of autumnal flavor, aren't they?

Unknown said...

Ja, jeg er nu også rigtig lun på den transparent æske...den er sart og fin!